Redmark Digital

Digitaliseringen er kommet for at blive. Flere og flere ting, hvad end det er den printede e-mail, som er blevet erstattet med en iPad, eller girokortene, der nu kommer på Betalingsservice, så bevæger verdenen sig imod en mere digital struktur.

Hvilken indflydelse har det på din virksomhed, og hvad kan du selv gøre for at imødekomme det stigende digitale behov?

Det er et stort og svært spørgsmål, hvor svaret varierer kraftigt fra branche til branche og virksomhederne imellem.

Hos Redmark er én af vores spidskompetencer heldigvis digitalisering og vi er klar til at hjælpe vores kunder ind i en ny, digital tidsalder.

Forskellige løsninger

I Redmark Digital leverer vi forskellige digitale løsninger, som er med til at effektivisere arbejdsgangene hos vores kunder og i nedenstående kan du læse mere om de ydelser vi kan tilbyde.

Scanning

Den nye bogføringslov, der kræver digitalt bogholderi, er på vej. Redmark Scanning opfylder alle kravene.

Med anvendelse af Redmark Scanning lettes virksomhedens arbejde med bilagshåndtering. Spar tiden der bruges på manuelt at indtaste bilag og brug tiden til andre vigtige emner. Som virksomhed opnår I desuden en sikkerhed ved, at dette foregår pr. automatik, så der ikke opstår flaskehalse ved sygdom eller andet.

Hvorfor vælge Redmark Scanning? 

Jeres virksomhed skal vælge Redmark Scanning, hvis I stadig selv varetager bogføring, men ønsker en effektiv og enkel arbejdsgang med selve bilagshåndteringen. Redmark anbefaler denne løsning til virksomheder, der har flere end 100 bilag månedligt og som har behov for et godkendelsesflow til undergodkendere.

Med Redmark Scanning opnår virksomheden:

 

  • Opfylder kravene i den nye bogføringslov
  • Automatisk scanning af bilag
  • Tidsbesparelse
  • Enkel applikation med simpelt overblik over udestående
  • Mulighed for at godkende bilag på distancen, når det passer dig
  • Mulighed for at koble flere godkendere på

Dashboards

Med Redmark Dashboard giver vi vores kunder overblikket over præcis de parametre, de ønsker at fokusere på, eksempelvis omsætning, omkostninger, dækningsbidrag eller alle elementer på én gang i et overskueligt interface.

Drop de mange Excel-ark og opslag i forskellige datakilder, SQL-databaser og få det hele samlet ét sted.


Hvilken værdi skaber dashboardet? 

Med Redmark Dashboard får du samlet alle dine væsentlige nøgletal i én applikation. Det giver et solidt overblik over, hvordan det går i din virksomhed, og hvilke områder, som måske kræver ekstra fokus.

Ved at have det fulde overblik over økonomi, lagerstatus og andet i din virksomhed vil du samtidig kunne se fremad og have en solid idé om, hvad omsætningen bliver i næste måned eller sågar næste år.

Redmark Dashboard giver det fulde overblik over virksomhedens sundhed og sørger for, at det hele er samlet ét sted, som er tilgængeligt, uanset om du er på computer, mobil eller iPad.

Robotics

Kontorrobotter kan med stor fordel bruges til at udføre manuelle og rutineprægede opgaver. Opgaver, der med stor sandsynlighed også udføres i de fleste virksomheder.

  • Men hvad er en kontorrobot, og hvad kan den hjælpe med?
  • Hvorfor er det relevant for min virksomhed?
  • Hvad kan jeg eventuelt effektivisere?

Vi er parat til at hjælpe dig og din virksomhed med at kortlægge jeres processer og vurdere  dem ift. automatiseringspotentiale. Endvidere afdækker vi meget gerne opgavernes omfang og udfører selve programmeringsopgaven på fast pris efter aftale.

Robotics

Hvad er Robotics Process Automation? 

Robotics Process Automation er en softwareløsning, der imiterer de handlinger, som en medarbejder ville foretage sig i virksomhedens IT-systemer. Det minder således om makroer fra Excel, men teknologien har den fordel, at den kan arbejde på tværs af systemer.

Hvorfor RPA? 

RPA kendetegnes især ved dens anvendelse til at håndtere administrative opgaver, der indeholder et stort antal ensformige gentagelser.

Disse opgaver er sjældent særligt givende for medarbejderne, og de er samtidigt med til at begrænse virksomhedens ressourcer. RPA kan dermed være med til at skabe bedre arbejdsforhold for alle virksomhedens medarbejdere samtidigt med, at der kan blive større overskud til produktion, kunder og udvikling af virksomheden.

Kontaktperson