Sales and performance

Sales and performance er Redmarks konsulentafdeling med fokus på rådgivning og træning af virksomheders medarbejdere indenfor salgs og kundeudvikling.

Afdelingen ledes af Jesper Christensen, som gennem de seneste 20 år har arbejdet med rådgivning og træning af virksomheders medarbejdere og han er i dag en af landets meget efterspurgte foredragsholder og salgstræner. Jesper Christensen har en Cand. Merc. i afsætning og ledelse fra Handelshøjskolen i Aarhus og har opnået erfaring gennem sit arbejde som marketingchef, chefkonsulent i konsulentbranchen og senere salgsdirektør.

”Det skal være sjovt at skabe resultater”

Jesper M. Christensen

Jesper M. Christensen

Skab vækst og øg indtjeningen i din virksomhed

Redmark Sales and performance tilbyder vores kunder kompetent rådgivning til hvordan de booster deres omsætning og udvikler deres virksomhed gennem dygtige og engagerede medarbejdere.

Vores rådgivning og træning har fokus på følgende område:

  • Salgstræning for alle typer af virksomheder og medarbejdere
  • Strategisk salg
  • Salgstræning i detailhandlen
  • Udvikling af salgskultur hos samtlige medarbejdere
  • Præsentationsteknik og kommunikation med gennemslagskraft
  • Kapitalisering af dine netværker og hvordan du bliver en kompetent netværker
  • Arbejdsglæde
  • Skabelse af ægte vinderkultur i dit team.

Sales and performance

Peptalk og foredrag
med energi, frækhed,
fuld fart og humor

Peptalk og foredrag

Hvis du har brug for at tilføre ny energi til dine medarbejdere og blive bedre til at se muligheder hos kunderne eller muligheder i fremtiden generelt, får du en peptalk, som udføres med et stort engagement, indlevelsesevne, humor og energi. En peptalk som giver medarbejderne noget med hjem og som er med til at gøre en mærkbar forskel.

Jesper Christensen, har gennemført foredrag for mere end 20.000 erhvervsfolk.

Dine medarbejdere, sælgere eller ledergruppe får ny inspiration og friske pust indenfor følgende områder:

  • Skab en vindende salgskultur og få samtlige medarbejdere til at bidrage til salget
  • Salg gennem netværk – hvis ikke du gør det, er der bare andre som gør det
  • Kommunikation med gennemslagskraft – bliv hørt og få dine budskaber igennem
  • Hvad kræves af fremtidens sælgere – energi, viljen og evnen til at synliggøre værdien ved at handle med dig
  • Hvordan du bliver en energigiver på din arbejdsplads og bliver bedre til at se muligheder – det skal være sjovt at skabe resultater i topklasse
  • Den motiverende og inspirerende leder – skab entusiasme blandt dine medarbejdere
  • Det gode team, hvor alle bidrager og arbejder i samme retning – hvad er teamets værdier og hvordan skabes ægte arbejdsglæde
  • Salg og service ud over det sædvanlige i detailhandlen – gør en forskel og bliv husket for noget positivt
  • Positive livsindstillinger – vi er her for at få noget ud af livet

Kontaktperson