Vores kunder får i dag besøg af mange konsulenter og får hver dag mange budskaber, som de skal tage stilling til. Hvordan sikrer du dig, at det netop er dig og dine budksaber, som kunden husker, når denne skal tage stilling til et køb?
De personer, vi husker, er dem, der har gjort et positivt indtryk og som professionelt og engageret har præsenteret deres budskaber.
Når vi arbejder med præsentationsteknik er det formålet at sætte medarbejderne i stand til at kommunikere deres budskaber effektivt og med stor gennemslagskraft.
Redmark Sales and performance arbejder blandt andet med træning indenfor følgende områder:
- Hvorfor er det vigtigt at kunne kommunikere?
- Gode råd om klar og tydelig kommunikation
- Lær at huske og disponere dit møde – Mind Map
Forberedelse af præsentationen
- Dit budskab
- Målgruppe
- Argumenter
Gennemførelse af præsentationen
- Kropssprog
- Dialog under mødet
- Sprog
- Din personlige stil
- Engagement og udstråling
- Kundetyper
- Personlig gennemslagskraft