Specialistviden
og nørderi

Mød Rone

 

Specialist med egen kundeportefølje

”Jeg er en del af ejendomsspecialet herunder andelsboliger og ejerforeninger, hvor vi arbejder i et team på 8 specialiserede medarbejdere. Til dagligt arbejder vi tæt sammen, men har hver vores kundeportefølje. Jeg brænder for at skabe stærke relationer til mine kunder og motiveres af selv at have det overordnede ansvar for kunden. Selvfølgelig har jeg altid min Manager på sidelinjen, som støtter op, hvis jeg løber ind i udfordringer.”

”Det er vigtigt for mig, at vi lytter til vores kunders behov og udfordringer, forstår deres forretning og leverer løsninger af høj værdi og kvalitet. Derfor er min drivkraft i hverdagen også det faglige og nørderiet. Det er det, jeg brænder for! Den faglige udvikling skal være i højsædet, hvis jeg skal levere gode løsninger til kunderne, og det er der heldigvis plads til hos Redmark.”

Et fagligt fællesskab

”I dagligdagen har jeg fokus på min udvikling, hvilket for eksempel kan ses ved, at jeg holder mig opdateret på de områder, som kunderne efterspørger her og nu. Det betyder, at jeg hele tiden udvikler mig til gavn for Redmark, mine kollegaer og kunderne.”
 
”Da jeg startede hos Redmark, blev jeg hurtigt klar over, at jeg karrieremæssigt var landet det rigtige sted. Én ting er nemlig at dyrke nørderiet alene, noget andet er at finde nogen, som man kan dele sin interesse med. Vi er et sammentømret team, og vores afdeling bærer præg af, at vi har et fælles ansvar. Vi har perioder af året, hvor vi har meget travlt, og hvor vi arbejder rigtig mange timer. På trods af travlhed er der altid plads til dialog og sparring på tværs, og vi hjælper hinanden i mål, hvis en kollega har for mange bolde i luften. Vi arbejder i storrumskontor, hvor hele afdelingen sidder sammen, og det bidrager positivt til videndeling og fællesskabsfølelsen blandt kollegaerne.”

Opstart på HD

”Kombinationen mellem teori og praksis er det helt rigtige for mig. Jeg ville aldrig få ligeså meget ud af et fuldtidsstudie på universitetet, som jeg får ud af at kombinere HD med en udfordrende hverdag hos Redmark. For mig er det motiverende at få en aha-oplevelse på kontoret, hvor jeg pludselig kan gøre brug af noget af det, jeg lærer på HD-studiet. Selvfølgelig skal man være forberedt på, at det kan være hårdt både at læse og arbejde. Hos Redmark oplever jeg dog, at der er et ekstra fokus på balance i hverdagen, og det er et krav, at jeg bruger tid på min uddannelse. Redmark tager min udvikling seriøst, og jeg er aldrig blevet bedt om at prioritere arbejde frem for en vigtig forelæsning.”

En uformel omgangstone

”Jeg kan tydeligt huske, hvilke tanker jeg havde inden min første arbejdsdag hos Redmark. Mit første rigtige job i et fint revisionshus med velpolerede sko og nystrøgede skjorter. Hvordan ville min hverdag, det sociale og kulturen være?”
 
”Jeg blev dog hurtigt klogere. Kulturen på kontoret er præget af en uformel omgangstone med en flad organisationsstruktur. Min nærmeste leder er statsautoriseret revisor, og vi arbejder tæt sammen i hverdagen. Hans dør er altid åben, og samarbejdet i gruppen er rigtigt godt.”

Som en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomheder er Redmark en moderne, effektiv og dynamisk virksomhed. Vi er landsdækkende og har kontorer i Aalborg, Aarhus og København. Mere end 240 medarbejdere arbejder hver dag på at skabe værdi for vores kunder – Læs mere >>

Aalborg
+45 98 18 33 33
aalborg@redmark.dk

Find kontakt

Aarhus
+45 86 13 31 00
aarhus@redmark.dk

Find kontakt

København
+45 39 16 36 36
copenhagen@redmark.dk

Find kontakt

Tak for din tilmelding

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev, og du vil løbende modtage relevante nyheder om regnskab,revision, skat, moms, afgifter og økonomi generelt. Herudover vil du modtage løbende nyheder om Redmark.

Læs mere om Redmark på vores hjemmeside, og husk på, at du altid er velkommen til at kontakte os.

icon-close